پاسخ به پرسش‌های متداول

  1. آدرس شما کجاست؟ کارخانه و دفتر فروش رسمی شرکت سەرۆک در استان کردستان، شهرستان بانه، بلوار سقز، روبرو هتل زانا، میدان بار قرار گرفته و شما میتوانید به صورت حضوری خرید کرده و از نحوه تولید، بسته بندی و کیفیت محصولات بازدید نمایید.
  2. از چه موادی برای ساخت جورابهاتون استفاده میکنید؟ برای تولید جوراب عمدتا از ماده اولیه نخ استفاده میشود، اما در کنار آن از مواد کمکی و ترکیبات نرم کننده نیز استفاده میکنند.نخ داری انواع مختلفی شامل الیاف گیاهی (پنبه)، الیاف حیوانی (پشم) و الیاف مصنوعی (پلاستیک) میباشند که ما در سروک تنها از دو الیاف گیاهی و حیوانی استفاده میکنیم که با عنوان نخ ایرانی (پشم) و نخ خارجی (پنبه) معرفی خواهند شد؛ همچنین نحوه بافت و تراکم در ساخت این محصول بسیار حائز اهمیت بوده که به لطف ناظران حرفه ای در این مورد دقت بالایی شده و همین امر موجب دستیابی به محصولات با کیفیت شده است.
  3. چگونه از با کیفیت تولید شدن جوراب‌های شما مطمئن شویم؟ برند سروک ابتدا با تجربه فعالیت طولانی در این حوزه و اطلاع از تمامی جزئیات محصولات خود به شما محصولی نشأت گرفته از تجربه را میدهد، علاوه بر این شما در هر بار تماس با شرکت سروک با کارشناسانی حرفه ای در امر تولید ارتباط خواهید گرفت که هرگونه ابهام و سوالی را در رابطه با کیفیت و نحوه تولید محصولات برطرف خواهند کرد و در نهایت موضوع شما میتوانید با مراجعه حضوری به آدرس “کردستان، بانه، بلوار سقز، روبروی هتل زانا، میدان بار و قسمت تولید شرکت سروک” از مشاهده نمونه محصول فیزیکی و کیفیت کار اطمینان حاصل کنید.
  4. چگونه میتوانم محصولاتتان را مشاهده کنم؟ شما میتوانید با ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی شرکت سروک و یا تماسی تلفنی با واحد فروش و ارائه آدرس پیامرسان های خود، درخواست کاتالوگ محصول نمایید و یا با مراجعه حضوری به دفتر فروش شرکت محصولات را به صورت فیزیکی مشاهده کنید و یا با ارائه مدارک مربوط به فروشندگان، درخواست نمونه محصول به مقصد مورد نظر نمایید.
  5. چگونه میتوانم ازتون خرید کنم؟ مشتریان عزیز میتوانند با شماره ها و آدرس شبکه های مجازی شرکت تماس گرفته و با واحد فروش این شرکت در ارتباط باشند تا کارشناسان ما قیمت محصولات و موارد ارسال را خدمتتان ارائه داده و با خیال راحت خرید کنید.
  6. آیا در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانم ثبت سفارش کنم؟ بله، شما از طریق مراجعه به شبکه های مجازی شرکت میتوانید 24 ساعت در روز و 7 روز در هفته درخواست سفارش داده تا در اولین فرصت کاری موارد خدمت شما ارسال شوند.
  7. از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‌ام، چگونه مطلع شوم؟ شما با توجه به نحوه ارسال به سفارش شما و پیامک ارسال سفارشات از طرف شرکت می‌توانید سفارشات خود را پیگیری کنید؛ همچنین برای اطمینان بیشتر قادر هستید از طریق شماره های تماس و یا شبکه های مجازی شرکت، وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.
  8. برای دریافت نمایندگی فروش باید چه کار کنم؟ تقاضیان اخذ نمایندگی فروش و نمایندگی انحصاری میتوانند از طریق تماس با واحد فروش شرکت و تکمیل فرم نمایندگی اقدام به اخذ نمایندگی نموده و از مزایا و شرایط نمایندگان مطلع شوند سپس در صورت تایید مدیریت فروش شرکت، همکاری با این مجموعه آغاز خواهد شد
  9. چه مزایایی برای نمایندگان فروش وجود دارد؟ لطفا از طریق شبکه های مجازی و ارتباط با شرکت درخواست لیست حقوق نمایندگان کرده و توضیحات لازم را از کارشناسان فروش ما دریافت نمایید.
  10. میتوانم از طریق سایت اقدام به سبت سفارش کنم؟ خیر، زیرا پروسه سفارشگذاری و خرید از شرکت سروک با دقت و حساسیت بالایی انجام میگرد و فعلا تنها نحوه سبت سفارش از شرکت از طریق شبکه های مجازی و تماس تلفنی میباشد.

فیلتر بر اساس شهر محصول
شرکت تولیدی سروک
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
شرکت تولیدی سروک